Allergisk mot mat

Heej på er!! =) Nu är jag hemma i lilla Långsrum efter en lång dag med mycket spring hihi. Hittade massor på stan idag. Jag shoppade verkligen loss. Kan ju säga att jag shoppade upp 2000kr ;) Jag slänger upp bilder på allt jag köpt antingen senare ikväll eller imorgon. Låter det som en bra idee?

Nu till min rubrik... Allergisk mot mat...
Det är såhär att jag kan knappt äta något längre, jag bara spyr upp allt hela tiden :( I måndags åt jag lite kladdkaka på stan tsm med Jasmine som jag skrev här på bloggen. Idag var första gången jag åt sen kladdkakan. För pappa, bror och hans polare skulle beställa kebab och jag vart så jävla sugen på det jag med, så jag bad pappa köpa kebab till mig också. Men det skulle jag INTE ha gjort... Jag har spytt 2 gånger nu! Vafan kunde jag inte låtit bli och äta för??? :( Fy på mig! Jag ska aldrig mer äta, jag spyr ju ändå bara upp det liksom. Och jag hatar att spy!

Nu ska jag glo på Talang 2011 och hoppas på att jag inte spyr något mer :P
// FIA



Kommentarer
Postat av: En modells liv

Nu är veckans blogg avslutad. Kolla om det var du som vann? :)

2011-04-08 @ 22:22:41
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0