Ändrade planer

God morgon!! =) Har precis duschat, varför är det alltid så jävla sönt o ducsha? haha jag älskar det, särskilt när man vaknar såhär tidigt på morgonen vid 5-6 tiden och är hur trött som helst... Idag är det FREADAG igen?! tiden går jättefort ju, var det inte nyss fredag? Iaf det blev lite ändrade planer idag. Jag skulle haft en mysig eftermiddag/kväll med Jasmine på stan! Men det blev ändrade planer, syrran ringde och bad om akut barnvakt. Det vart bara jag som kunde så självklart ställer jag upp på att vara barnvakt några timmar åt en sjuk liten Malvatjej<3 och kanske pontus? Fattade inte om han skulle vara på dagis eller om jag skulle vara barnvakt till han med :) men men så kan det vara, så idag är jag barnvakt mellan halv 2 och halv 5 cirka. Ska bli roligt at träffa barnen <3 

Sa till Jasmine att vi kunde shoppa efter halv 5 men hon kunde inte då tyvärr! Så efter halv 5 blir det att åka hem till lägenheten städa och plocka lite och sen blir det vidare till mammut och papput ;) Väl hemma där ska jag nog direkt ut till fina pållen och pyssla lite :D Sen blir det en lugn fredagskväll med någon bra film!

Nu ska jag fixa mig och sen dra mot skolan :P Vi hörs kanske ikväll! /Fia  

Jag och min fina Michelle<3 Saknar dig jättemycket gumman!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0