ångest, plugg & fika

Hejsan alla muppar ;)<3 Kom hem från skolan för en liten stund sen. Jag tycker dagen är väldigt seg idag, vet inte varför. Jag tycker ändå det har gått ganska fort hittils. Vi hade en håltimme idag i skolan så jag och Jasmine gick till stan och tog en fika! (: Jag drack tee och åt kladdkaka (vilket jag har ångest över) buhu...

Jag har ingen bra dag idag :/  världens panik har jag. Mår inte bra, jag har ångest över allt!!! Känner mig jävligt stressad och att jag har noll koll på allt och inget. hajjar ni?  Fy fan säger jag. Blir massa plugg idag som jag nämde i morse, men först ett avsnitt av make it or break it! hoppas det får mig att må lite bättre.

puusss & kraaam   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0