Date klockan 9

Gooooodmoooorgoooon! Idag är det måndag, ny vecka , nya möjligheter & SKOLA. Denna veckan är ganska go för idag har vi sovmorgon och bara 1 lektion! Imon är vi lediga, onsdag har vi inga lektioner vi ska bara gå runt och lyssna på massa "föreläsningar" Torsdag går jag 8.45- 14.00 och på fredag är vi lediga. Sen har vi LOV :D Fårse vad helgen och lovet har att erbjuda hehe ;) Jag vill hitta på massa saker och sen ska det festas såklart!! (: Jag måste även plugga en hel del på lovet, lite mindre roligt :/ men det är ett måste, även om jag inte vill hehe :P

Nehe nu ska jag fixa mig för vid 9 kommer min fina date (Jasmine) Vi ska ha tee-date hos mig innan skolan och sen promenad-date bort till skolan, sen ska vi nog shoppa lite efter skolan med! Riktig mysig date med andra ord hahahahaha ;) 



FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0