Godmorgon

Godmorgon världen... elr ja i alla fall bloggen! haha. Vaknade för drygt en timma sedan av världens jobbigaste "väckarklocka" ,mobilen. Jag avskyr att behöva ställa klockan när det är helg! Men jag var tvungen eftersom att även denna dagen består utav massa plugg :( Jag är stressad!!!! Har skitmycket kvar att göra med skolarbetena, kommer jag verkligen hinna klart tills imon? Jaja, kan ju inte göra mer än mitt bästa (: 

Dags att kila då inlämningsuppstatser i omvårnad, hemsjukvård och medicinsk grundkurs väntar på mig!

Idag kommer bildbomberna del 3 och 4 på miche, elsa. Det får ni inte missa!!
Vi hörs senare / Fia  

Kommentarer
Postat av: Michelle

Tycker synd om dig med allt plugg över helgen:( <3



haha japp du vet ju vad jag ska göra idag:D och det ska bli jätte kul:D

ska även bli kul att se alla fina bilder du ska lägga ut<3<3

KRAM

2011-04-03 @ 09:49:29
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Du klarar det bästa! Annars så hjälper jag dig imorgon :)



Lycka till!

2011-04-03 @ 11:48:26
URL: http://jasminekassab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0