Gokväll

Gokväll!! Allt bra med er? :)

Idag slutade jag vid 15.00 och direkt efter skolan gick jag till stationen och tog bussen hit till lilla långsrum (: men jag ska hem ikväll igen. Fast jag har ingen skjuts förens efter 22 :/ så jag lär inte vara hemma i lägenheten förens 00.00 haha :P

Jag ska antagligen till Långsrum imorgon med för jag måste rida pållen :D Just det , det har jag inte ens berättat!!! Jag har börjat rida mikey igen ! <3  Fast jag skrittar bara en 20 minuter än så länge.

Imorgon kommer antagligen massor med bilder ifrån helgen när jag red muppen för första gången på väldigt länge! Sen kommer det bilder sen i lördags, när mina vänner var här på en skojjig tjejkväll. och så kommer det lite bilder från igår! så håll utkik :D

Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0