Good Morning, Good Morning

Godmorgon alla bloggläsare ;) Idag ringde klockan vid halv 6, de vart inte skojj! Hatar att gå upp så tidigt :( Men jag var tvungen för jag måste städ lite i lägenheten nu på morgonen, för jag hinner inte det någon annan gång/dag.

Idag står skola, shopping och städning på schemat! Först som sagt ska jag städa lite i lägenheten nu på morgonen. Sen blir det att dra mot skolan vid typ kvart i 8. Efter skolan blir det massa shoppning med mamma, plus att vi ska gå runt och kika lite, så jag kan önska mig något när jag fyller år! Efter det drar jag mot Långsrum. Där jag också ska städa fast heeela huset hihi :P   



Väldigt bra låt va? hahaha eller inte ;) Fast bara början och slutet som är roligt!

FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0