Gulliga kommentarer

Jag får så jäkla gulliga kommentarer av Pontus hela tiden ♥ Han är bara för go, mosters lilla älskling ♥

exempel...

Jag - pappa kan inte du övningsköra med mig idag?
pappa- ne fia jag hinner inte det idag, jag har för mycket att göra.
jag- nehe vad synd, jag som har sån lust att övningsköra ju.
Pontus- Men söta fia, Jag kan ju övningsköra med dig!
Jag - Det går inte Ponta...
Pontus- Varför inte ?
Jag- för att du är för liten. Det är bara gamla som får övningsköra med någon, som typ mormor eller morfar.
Pontus- jaha, vad synd Fia... Du får vänta tills jag blir gammal då.


Jag sitter och pratar med mamma fram tills Pontus säger:
- Fia, Nu måste du faktiskt vara tyst, så det så!

pontus - Fia, jag vill faktiskt rida Totte nu.
Jag - aa snart pontus.
Pontus- varför inte nu ?
Jag - för att jag sitter vid dator nu.
Pontus- Men Fia det kan du ju faktisk göra en annan dag!

hahahaha :D


FIA

Kommentarer
Postat av: Sigurdmarianne

Nice site, regards from the netherlands!

2011-05-31 @ 08:12:24
URL: http://sigurdmarianne.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0