inte helt okej!

Jag är så jävla besviken på en person som har betytt otroligt mycket för mig... Riktigt riktigt ledsen är jag! Hur fan tänker du ärligt talat? Du dissar mig totalt hela tiden. Jag ställer upp för dig varje dag, finns där jämt och ständigt i alla lägen. Är possitiv och glad mot dig. Mycket mer än vad jag är mot andra. Allt jag gör för dig gör jag 1000 gånger mer än vad jag är/gör för/mot alla andra jag bryr mig så mycket om. Men jag får fan aldrig något tillbaka, aldrig! Jag har försökt sluta att bry mig om dig och göra så mycket för dig. Men det går inte, jag bryr mig för mycket helt enkelt. Men nu är det fan nog, Jag ska inte bry mig längre :/  

Jag känner att jag bara var tvungen att få skriva ner detta här på bloggen. Jag var tvungen att få ur mig alla tankar. Egentligen borde jag inte skriva så här på bloggen. Men jag är så jävla besviken. Jag orkar inte bry mig riktigt vad jag gör och inte gör! 

hejsvejs...  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Snygga fräscha klänningar på auktion:



http://www.tradera.com/auktioner/DALA-91



Välkomna :)

2011-04-13 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0