Jag älskar solen!

Tjoho!! Vaknade precis, egentligen skulle jag gått upp vid halv 8 och springa en runda men jag var för trött så jag sket i det och sov tills nu istället!!  :)  Just nu sitter jag och skickar över lite bilder till syrran på barnen som hon ville ha. Det va när dom "gick påskkärringar/gubbar" haha ;) Tänkte att jag skulle slänga ut dom här med. Malva och Pontus va så sjukt söta!! <3

Idag tänkte jag sola nästan hela dagen för det är riktigt fin väder ute. :D Sen ska jag nog ut och springa en runda och träna min axel för den har nästan varit påväg att hoppat ur led varje dag nu... Jag vill INTE att den ska göra det en 8gång, det gör så sjukt ont!! :( Nu är det nästan ett år sedan axeln var urled så jag kan nästan satsa 1000 kr på att det händer nu någon gång i maj. Blir att träna axeln varje dag nu då, för att förhindra att den blir ur led ännu en gång. :P   

Vi hörs!
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0