Michelangelo

Innan jag ska sova måste jag berätta något skojjigt ;) Ikväll vid 7-tiden gick jag ut i stallet för att mocka, fylla på vatten, släppa in hästarna, fodra osv... Jag var jättestressad eftersom att jag har jättemycket skolarbeten som ska vara klara tills på måndag! Så jag tänkte att jag skulle försöka lugna ner mig själv med lite musik medans jag fixade i stallet :P Så jag satt på radion vi har i stallet och gissa vilken låt som spelades precis när jag satt igång radion!! :D Michelangelo med Björn Skifs. hahaha Lite roligt var det allt! ;)


GodNatt med er, Hörs imorgon! Då kommer de andra delarna av bildbomberna på Miche & Elsa. Missa inte det!! ;)

/Fia

Kommentarer
Postat av: kicki

mycke roligt!!

2011-04-03 @ 06:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0