Presenterna

Hejsan hoppsan! Åååh vad jag är trött nu, och jag har värk i kroppen :/ Men men... Det har iaf varit en väldigt lyckad dag i dag!! =) Tänkte att ni skulle få se vad jag fått, så jag har fotat allt ;)


Av familjen Lilja (syster, Johan, Pontus & Malva) fick jag en jättefin bok med massa recept på muffins, cupcakes, pajer och massa annat gott! även muffinspålt och supergulliga muffinsformer!

Fick två teckningar av Pontus <3

Drygt 1500kr utav släkten, tror det var 1700 ;)

skitballt "glas" av bror ;)

och 300kr av bror också, jävlar vad generös han vart då! <3

fin klocka av mamma och pappa!

finfina ringar och välbehövliga hårsnoddar ;) vet inte hur många gånger om dagen jag letar efter en hårsnodd, hittar ju aldrig någon haha.

liten och gullig vattenkokare! :)

massa nya saker till min systemkamera :D ett objektiv, en större väska och lite smått o gott! :D

En film!! Någon som kollat den? är den bra? ;-)

Säsong 1 av supernatural :D

Back On track ridskydd till min fina Mikey <3 :D

8st superduper snygga glas!!
Sen fick jag även massa fina blommor av släkten. Klippning/färgning av mamma o pappa, gick till ca 750kr. Jag är jättenöjd över allt jag fått! Tack så mycket alla fina människor som varit med och firat min stora dag! :D Särskilt stort tack till mammi och pappi, Jag älskar er <3

Nu är klockan över halv 12. Jag borde sova direkt om jag ska orka med skolan resten av veckan som är kvar. Men jag kommer inte kunna sova så vafan ska jag göra ? :( Jävla ledvärk...

/ Glad, nöjd, tacksam fia fast med ond ledvärk! ;-)

Kommentarer
Postat av: Emelie (syrran)

Riktigt snygg klocka! Blir det shopping för pengarna? Kram!

2011-04-15 @ 21:30:08
Postat av: Sofie

Sv till syster;

Visst är den!! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med pengarna, men tror lite får gå till småsaker jag ska ha i lägenheten. Lite till ett par back on track skydd till mikey. och sen får vi se! ;) kramar

2011-04-16 @ 14:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0