Ridpass 2

Detta blogginlägg är tidsinställt


Ridpass nummer 2 var Mikey mycket piggare och gladare! Kan det bero på att vi red ut en sväng? ;) Hade han haft chancen så är jag 100% säker på att han hade stuckit iväg, bockat, stegrat och busat omkring som en galning. Han gjorde något som jag inte alls är van vid vid ridpass 2 :P Han flängde med huvudet högt upp i luften och var nära flera gånger att ställa sig på bakbenen :O detta är något jag inte alls är van vid! Han brukar "bara" bocka som en galning när vi rider ut. Men nu var han som sagt nära på att stegra flera gånger! haha min lilla kille är en galenpanna!<3 

Mamma tog några bilder innan vi red ut... Här kommer dom :)





FIA






Kommentarer
Postat av: kicki

fina kort jag tog

2011-04-14 @ 12:33:12
Postat av: Michelle

finis bilder:D

Kram <3

2011-04-15 @ 16:38:41
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0