Rubrik???

Hejsan! Nu har jag lugnat ner mig lite, hehe. Ursäkta föregående blogginlägg! Jag var bara så fruktansvärt arg och besviken på en sak. Lite väl överreagerat och lite väl barnsligt gjort att skriva så på bloggen ;) Men just då vart de fan inte onödigt :D  Tror jag kom in i ett liten 18års kris eller något! hahahahaha ;) Så för er som undrade vafan de va som hänt. Glöm det, det var inget höhö.

Btw.. Jag är nästan klar med ett stort skolarbete. Har bara någon enstaka fråga kvar! jippi, nästan ett arbete avklarat! Bara 2 kvar... :P Fast dom är inte så stora, så det går nog ganska så fort att göra dom. 


Kram F

Kommentarer
Postat av: Carolina

SV: Jo, jag tyckte det lät allvarligt ;o

2011-04-03 @ 18:43:56
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0