Gran Canaria

Inatt drömde jag att jag var på Gran Canaria igen! Tänk om det var på riktigt och ingen drömm. Då hade jag vart riktigt nöjd haha. Längtar verkligen tillbaka dit. Till värmen, avkopplingen och allt skojj! :) För er som inte vet så var jag, morfar, David och mina kusiner Annie & Anders i Gran Canaria i höstas. Morfar bjöd oss för att han fyllde år! (: Verkligen inget minne man lär glömma i första taget! 

Nu har jag tittat igenom alla bilder som togs när vi var där. Gud va brun man va :O Jag vill bli så brun igen!! Har har ni några utav alla bilder :)

Jag och Annie på flygplanet till Gran Canaria (: blekfisar...

Stranden!!!

Delfiner

Jag och Annie, dagen vi kom fram! Då var man vit, hehe

Annie :D<3

vad gör vi för miner?  ;) (Annie, Jag & David)

sitter och väntar på mat (toastmacka) här har vi fått lite färg iaf (: tror det är dag 2 eller 3!

Lite brunare än innan :D

Cooola morfar ;)<3

Kvällen innan vi skulle hem! (Jag och Annie)

Vi käkade på fin resturang sista kvällen, riktigt god mat :P (Annie & Anders)

Vi käkade på fin resturang sista kvällen, riktigt god mat :P (David & Jag)

Vi käkade på fin resturang sista kvällen, riktigt god mat :P (Morfar)

ÅÅÅ jag vill dit igen!!!! jag får inse fakta och verkligheten.. Dagen består utav massa PLUGG! :(


Kommentarer
Postat av: kicki

Vilka härliga bilder. Vad brun du var!!

2011-04-03 @ 06:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0