Torsdag

Hejsan Hoppsan alla! (: Känner att jag varit väldigt duktig på att uppdatera på bloggen!! Tycker inte ni det? Måste vara sjukt roligt att endast läsa om "dagens mat + träning" haha. Jag har haft bloggtorka och inte haft något direkt roligt att skriva om... Men som jag alltid säger, jag ska bli bättre på att uppdatera! så håll ögonen öppna ;)
 
Frukost :
Ett glas med juice - 40 kcal
Tee - 4 kcal
- 44 kcal-

Lunch:
onyttig kycklingsallad med dressing o skit... - 300 kcal
- 300 kcal -

övrigt: 1 twix - 150 kcal
- 150 kcal -

Intag i kcal...  494 kcal!

Dagens motion:
Fettförbrännings-pass 30 minuter + 50 situps

Detta har jag käkat idag... Fy på mig som åt lite twix, onödiga kalorier det där :( Men när man är sjuk kan man väl få unna sig något, tycker ni inte det? HAHAH...

/SJUKA JAG...


en bild på min finapålle för att göra inläggetlite roligare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0