Tråkigt

Heeeeej (: Jag har sjukt tråkigt! Jag säger ju det, måndagar är alltid så jävla tråkiga... Jag vill göra något, jag vill hitta på något skojjigt. Vad som helst, shoppa, bio eller umgås med lite folk. Jag vill inte bara sitta hemma och glo. Jag säger som Jasmine, - Det känns som att man är sjukpensionär elr något. Som att man sitter instängd på ett boende och bara ugglar. Det är verkligen så, fan ryck upp er allihopa och va lite sociala! haha ;) gäller även migsjälv höhö.

Jag är lite deppig med... :/ För nästa vecka fyller jag 18 år! och det känns som att min 18-årsdag kommer bli den värsta födelsedagen ever. För på min födelsedag (tisdag) är jag i skolan 08.00 till 16.30 :( Jag hinner alltså bara träffa min familj någon timme på kvällen. Sen hade jag tänkt bjuda över mina tjejkompisar nu på lördag för en mysig kväll och lite festande! Men alla säger antingen att dom inte kan, att dom inte vet om det går eller kanske få se. Så antagligen blir det inget på lördag.

Sen hade jag och en kompis som fyller några veckor efter mig tänkt hyra en lokal och ha "storfest" i slutet av april men det kommer säkerligen inte häller bli av! Vad är det för mening att fylla 18 år, när man ändå inte kommer fira det? För mig är 18-årsdagen ganska stor, man vill liksom minnas den dagen. Jag vill gärna planera och fixa så allt blir perfekt. Därför är det så viktigt för mig att allt blir bra. men men...  Fårse hur allt blir. =(

/FIA 
sofie fia olsson    
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0