Godmorgon

Godmorgon Godmorgon!!  Idag är det fredag och första dagen på påsklovet :D Vilket antagligen börjar med lunch/fika på stan med Jasmine, Kim & Mogge (: Sen blir det att dra hem till mammi och pappi!! 

Jag har varit kass på att blogga nu de senaste dagarna hehe, blir ändring på det från och med idag!! Igår skulle jag och Jasmine gått på gymnasiefest men vi sket i det och umgicks med Mogge & Kim istället! kulkul ;) gymnasiefesten kostade för mkt kände vi, 120 kr för bara 4 timmar :/ Men somsagt vi hade skojj med kim & mogge istället!!

Nu ska jag städa för det ligger kläder i hela lägenheten hahaha.
vi hörs senare :P

FIA  

min söta pålle bjuder på bilden haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0