www.bakis.se

Hejsan hoppsan alla bloggnördar! ;)

Idag är det lördag (bakislördag + ångestlördag) Fy fan vilken fest det var igår!!! Allt var hur skojjigt som helst, fram tills att man vaknade i morse och började fundera på vad fan som egentligen hände igår. Ucsh vad mycket grejer jag ångrar och har ångest över. Det hände sjuk mycket grejjor igår alltså! haha. Men fy att man kan göra så knasiga saker ibland! 

Jaja, kul var det iaf mesta delen av festen ;) Förfest var det hos min fiiina Sanna<3 Tsm med mina fiiina brudar, Veronica och Jasmine<3 Vi sjöng lite singstar, snackade skit och fixade oss! Sedan vid typ halv 10?! Stack vi till en stor fest och där hände det ju lite saker ;) 

Sammanfattning utav festen... Mycket drica, mycket skojj, mycket goa människor, mycket snack, och massa annat sköjj. Jag kommer slänga upp en massa bilder senare idag, så håll utkik om ni vill glutta på dom! 

Här får ni ett litet smakprov på mig och Jasmine <3
 

FIA

 

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv; hihi tack så mycket:D



haha kolla klippet som Fanny och jag har gjort:D <3

2011-04-16 @ 17:28:57
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0