... Det är dags för fredagsmys!

Underbara helg , som är så välkommen så  Börjar helgen med att sätta mig vid datorn. slö-glutta igenom fb och lite bloggar m.m samt massa bra musik som spelas högt som s***n hihi. Dunkar i både tak och väggar. Gillas stark av mammsen som förbereder den goda fredagsmiddagen  Eller ?!  Efter supergod middag , ska resten av fredagen tillbringas i soffan med massor av gott snacks! Bättre än så kan nog inte livet bli för tillfället. En perfekt fredags slöar kväll hehe.

Nu ska jag fortsätta njuta av helgen  Vi hörs! Hej så länge...



Kommentarer
Postat av: kicki

mysig kväll! Synd bara att det inte var nån bra film!!

2011-08-27 @ 16:33:05
Postat av: Linda

hej min älskade kusin..gud va fin du är på bilderna..du fastnar iaf på bild en jag hihi ler

2011-08-31 @ 10:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0