Galet!

Hejsan hoppsan!  

Jag har kommit på något galet som jag ska börja med här på bloggen. Jag ska varje vecka komma på en utmaning åt mig själv, som jag sedan ska utföra. Själva utmaningen ska filmas och läggas upp här på bloggen. haha   Detta kommer bli galet! Ni får mer än gärna komma med förslag på massa olika utmaningar som jag ska utföra. Släng bara ut en kommentar här på min blogg och förklara din utmaning du ger mig, så utförligt som möjligt. Jag har redan tillsammans med min vän Jasmine kommit på ett antal utmaningar. Hoppas bara jag får tillräckligt med mod åt att göra utmaningarna.

Utnyttja nu din fantasi och ge mig dina ideer! Blir tacksam, sen får ni ett skratt på köpet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0