Godmorgon!

Vaknade av min lilla morfar idag... Han är ju för rolig ibland...

Det är så att min bror jobbar med morfar några dagar i veckan som vaktmästare tror jag det är. Därför kommer alltid min morfar och hämtar min bror tidigt på morgonen. eller tidigt och tidigt men vid halv 9 tiden ca. Varje gång morfar hämtar David så har han tutat utanför huset för att David ska komma ut. tills att jag blev rent ut sagt förbannad haha  Sa till mamma - Kan inte du säga till morfar att det finns fan fler mäniskor på jorden än han ? det finns faktiskt dom som sover vid den tiden och som kanske varit vaken länge så man vill sova ? 

Så... mamma sa till morfar att han inte skulle tuta varje gång han kom för att hämta David. Så morfar slutade med tutandet till min lättnad  MEN... Idag när jag ville sova och verkligen behövde få en sovmorgon så ska ju självklart söta lilla morfar väcka mig... 

Idag vid halv 10 ca. kommer morfar IN i huset och skriker - Hallå! är alla vakna ? eller sover ni ?

( GAAAAAH! JA, JAG SOV MEN INTE NU LÄNGRE )

Vilken tur att klockan ändå va halv 10, har sovit några timmar iaf  Nu ska jag ut i stallet och röjja! vi hörs. kram   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0