Hahaha

Hejsan alla gamla som nya bloggläsare  Allt bra med er?? Med mig är det iaf sådär idag. Har haft jätteont i magen/ ryggen. Så idag har jag legat på soffan och glott film hela dagen! Hoppas på en bättre dag i morgon.

Jag va ute en liten sväng idag. Tittade till hästarna , samt gav dom lite äpplen! Mikey och Elsa var galna i hagen, så kameran fick häng med (såklart)  Fick ganska roliga bilder på Elsa & Mikey. Så slänger ut några här på bloggen. Detta är absolut inga fina bilder utan bara roliga. Skärpan är dålig och inställningen jag hade på kameran var inget bra val. men men, kolla in hästarnas rörelse och jämför de med varandra.   








Lika , eller hur ??! haha

Lite finare bilder kommer ut i morgon så håll utkik
kramkram 

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Så lite så :)



Jag hade en ganska rolig dag. Var riktigt trött på morgonen, men ridningen på eftermiddagen var riktigt rolig!



Tråkigt att ha ont i ryggen/magen. Hoppas det blir bättre! :)

2011-08-30 @ 08:07:28
URL: http://erikadahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0