Lite bättre

Tjosan hoppsan! Idag mår jag lite bättre, skönt att det går mot rätt håll. Har dock haft högt blodtryck samt huvudvärk i 4 dagar nu och det blir inte bättre ???!!! hoppas verkligen inte det är något allvarligt det där... Utan bara lite ångest och stress symtom   

Idag har jag haft en lång och härlig sovmorgon, vilket jag kommer ha varje tisdag denna skolterminen  Har faktiskt ett väldigt bra schema , kan inte klaga på det direkt. Måndagar går jag mellan 8.10- 13.10. Tisdagar 11.50- 16.00. Onsdagar 8.10- 13.25. Torsdagar 8.10- 14.50. Fredag 8.10- 14.10

Efter skolan idag gick Jasmine och jag på stan, mysigt! vi käkade lite gott och jasmine shoppade loss. Hon hittade riktigt fina kläder!!! Jag vill också shoppa loss, men har inga pengar  Jag bara älskar höstens mode och färger!! Sjukt snyggt med kläder i beige, vitt, svart, brunt. jättefint ihop, stilrent och supersnyggt! Ååååh vill ha!!! kan ingen snäll människa skicka lite pengar till mig , så jag kan shoppa ??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0