Lovely day!

Vilken underbar sommarkväll det är!!! LOVE IT

Idag vaknade jag klockan 6  pigg och glad var jag fast att det ändast blev 4 timmars sömn ?!haha. jag är van vid minst 12 timmars sömn nu för tiden  Måste bli ändring på det dära. sanningen är tråkigt nog att sommaren börjar närma sitt slut och skolan sin början... tragiskt men sant!

åh ne vad arg jag blir på mig själv nu. Jag läser i prencip varje dag på fb ca 1000 ggr av alla : fin höstkväll, sommaren går mot sitt slut, och bla bla bla. Så jag lovade mig själv att ne fan så ska jag aldrig tänka! men vad gör jag inte nu ? FY! haha.

I alla fall... Idag drog jag och mammi hemmifrån vid 9 för att ta en sväng i stan. Var på ungdomsmottagningen först sedan blev det att bland annat köpa en present till min fina vän Jasmine som fyller år imorgon!  Efter stan åkte vi hem igen och jag blev upphämtad utav Therese. Drog till stranden och solade i det super duper , fina, underbara , soliga sommarvädret.

Lite senare på eftermiddagen kom Rasmus (Therese pojkvän) och mötte upp oss. Therese är btw min underbara vän/kusin.   Stack och käkade lite gott... Blev en bakpotatis med skagenröra för min del, mums!

Här har ni några bilder från idag.

 




/ någon med summer feelings!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0