Mer skolsnack

Har varit en bra dag idag men den slutar inte lika bra.

Gick upp tidigt idag för att dra till skolan. Ser faktiskt fram emot skolan nu, lite konstigt. JAG ser fram emot att få gå till skolan varje dag ? haha  Även mötet gick hyffsat bra. Kom dock inte fram till något alls... kollade endast igenom min studieplan. Men det ska bli 2 nya möten. Ett möte i slutet av nästa vecka och ett vecka 36 någon gång, alltså om 2 veckor. Jag som hoppats på att jag skulle få komma igång med en gång. men det ser inte så ut... Jaja bara det inte dröjjer månader så är jag nöjd! hehe 

Anledningen för att det dröjjer så pass länge va att alla nya ettor är prio ett just nu. Endel ska byta program osv osv. Men vaddå , är inte en 3:a som har sjukt mycket att ta ifatt innan studenten lika viktig? Hmm.. konstigt tankesätt endel vuxna i skolvärlden har! haha.. men det löser sig väl i slutändan!

Varför denna dagen inte slutar lika bra som den startade är för att jag har sjukt ont i magen och mår illa , samt spytt en gång  MEN , nu är det bara 1 skoldag kvar. Sen är det dags för fredagsmys och jag ska direkt när jag kommer hem gosa med min fiiiiina häst!

puss och kram. vi hörs!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken go inställning! Blir glad!! Krya på dej, Vilka fina bilder på dej och Mikey!! Kramis

2011-08-25 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0