Michelangelo ♥

Tjosan! Lovade ju er att få hänga med i svängarna angående min fina pålle ♥ Idag var andra gången jag red han líte lätt på banan  Har inte varit några riktiga ridpass så att säga. Utan har bara hoppat upp på han och skrittat han lite. Idag red jag barbacka, utan skor och utan hjälm  Inte det smartaste kanske på en liten galen häst. Man vet ju aldrig när han får sina "ryck" Han fick faktiskt ett riktigt jävla ryck idag, men som tur va var det när jag var ute och sprang med han och inte när jag red. hehe.

Bad mamma att fota mig och mikey lite men dom bilderna är inte visningsbara hahaha. Får be Michelle fota oss lite någon dag istället. Det är det minsta jag kan begära tycker jag allt   har ju faktisk fotat henne och Elsa ett antal miljoner gånger. 


jag och min fina Michelangelo ♥ (bilden är gammal)




Saknar faktiskt dig lillsis ♥ (bilderna på oss är gamla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0