Musik , det bästa som finns ?

Jag verkligen älskar musik! Det är en viktig del av mitt liv faktisk. Jag är beroende av musik. Musik är en grejj som gör livet värt att leva typ, eller kanske inte så dramatiskt men nästan så , haha  

Det bästa på året är exempelvis, när Sweden Rock Festival är. Känslan av att lyssna på riktigt bra musik går inte att beskriva. Därför är det bästa som finns konserer/festivaler. Är sjukt sugen på att åka på någon konsert snaraste framtiden. Letar och letar efter några bra band som spelar. Än så länge är det väl Within Temptation som är en attraktion. Har inte sett dom live än så länge. Dom spelar i Göteborg den 26 oktober! För en ganska sjysst summa, 325 kr. Man borde kanske boka biljetter ?? Fast först kanske jag ska hitta någon som har lust att haka på, Själv är ingen hitt att åka haha.   

Här har ni några av 1000 bra band, värda att lyssna på

Evergrey
 


Epica


HIM


Sonata arctica, har ju faktiskt en dvd - livespelning med dom här hemma! får nog bli att kika på den nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0