Myggor...

När jag var ute och fotade Michelle och Elsanta idag så blev jag myggbiten ca 1000000 gånger. Det var sjukt mycket mygg ute. Faktiskt lite läskigt , har aldrig i mitt liv sett så mycket mygg på en och samma gång. Och jag som är så allargisk mot mygg gjorde inte saken bättre. hehe. men vad gör man inte för andra ?! Allt för dig miche  haha. Vilken tur att jag har den bästa extramamman/ extrasyrran som kunde komma med allergitabletter till mig! Tack Milla ♥

Jag lovar er, såhär såg jag ut! Precis såhär, överdriver inte. Såg verkligen ut såhär


(inte jag på bilderna) (bilderna är tagna ifrån google)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, va fin blogg du har :) kolla gärna min :)

2011-08-29 @ 21:48:39
URL: http://fridajunegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0