Onsdag!

Tjaooo! Onsdag idag då, redan tredje dagen i skolan. Tiden går fort alltså. Känns som att detta sista året på gymnasiet kommer gå på nolltid.Allt känns jättebra faktiskt! Jag är sjukt taggad och peppad på att fixa alla ämnen jag ligger efter med. Även projektarbetet som jag nu har påbörjat och kommer sträcka sig över hela 3:an. Har börjat på en ny skola (Jenny nyströmsskolan) då omvårnadsprogramet förflyttades ifrån Stagneliusskolan. Men jag ser det bara possitivt faktiskt! Allt känns kanon   

Imorgon ska jag även på möte efter skolan.. då vi kommer lägga upp min studieplan! Så att jag så effektivt som möjligt ska hinna med att både ta igen gamla ämnen, fixa upp betyg från IG till G plus hinna med ämnena vi har nu i 3:an. Det kommer nog bli ett väldigt tufft år för mig! Men det känns som att jag kommer fixa detta ändå, ser det som en utmaning! man kan bara göra sitt bästa! men det räcker !

Gud vad possitiv och glad jag är idag  Mår sååå mycket bättre nu. Tror det beror på att jag nu har full koll på nästan precis allt. Jag tror jag får panik och ångest när jag inte har koll på saker och ting. och inte riktigt vet hur det ska bli. Men nu är som sagt mötet bokat för morgondagen. så nu kan det nog bara bli bättre. hehe 
 


Kommentarer
Postat av: fiffi

Bra Sofie bara kämpa på :) du fixar detta :)

2011-08-24 @ 17:30:20
Postat av: kicki

Kram på dej Fia!! Så rätt! Göra sitt bästa, det kommer man långt på! Och med den inställningen. Love you!!

2011-08-24 @ 18:31:15
Postat av: Anonym

Lycka till! Du fixar det :)

2011-08-24 @ 19:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0