Slappardag

Hejsan! Idag har jag haft en riktig slappardag. Har i prencip inte gjort ett skit  Har inte orkat... Är helt energilös efter första veckan i skolan. Fast egentligen har jag haft noll energi i en veckas tid nu. Har bara orkat iväg till skolan, vatt i skolan. Sen tagit mig hem och somnat haha.

Min dag har bestått av film ( män som hatar kvinnor) och lite fotografering! Samt firat min söta mamma och pappa som har 35-årig bröllopsdag idag. GRATTIS världens bästa föräldrar! Idag har även min syster och hennes man varit gifta i 1 år! GRATTIS EMELIE OCH JOHAN!!

Bilderna som blev tagna idag på miche och elsa kommer här...
















/ Fia

Kommentarer
Postat av: kicki

tack för Gratulationer!! Ännu fler kanonbilder!!

2011-08-29 @ 00:32:07
Postat av: Anna

Vilka fina bilder du tar! :D

2011-08-29 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0