Anorlunda telefonsamtal

Hej bloggen! Jag fick precis vara med om ett roligt men anorlunda telefonsamtal. Min mamma ringer och berättar en sak för mig. Konversationen blev en aning missuppfattad! hahaha...


Mamma: - Jag ba måste berätta en sak!!
Jag: - Jaha vaddå?
Mamma: - David ska ha en "vän" som ska vara här några dagar. Hanna heter hon.
Jag: - Okej roligt. Ny flickvän?
Mamma: - nae David säger att dom bara är vänner.
Jag: - Aha ok. Men dom kanske är vänner nu, fast att det håller på att bli något mer då kanke. 
mamma: - VA vad säger du Fia?? Nej nej , din bror är inte sån. Han håller inte på så, det är inte han sätt att vara.
Jag: - Vafan, snackar du om mamma ?
Mamma: - Ja men om du tänker på det ganska populära kk du vet ?!!
Jag: - Va? vafan snackar du om mamma ? vaddå kk? David och Hanna är väl inte kk. Hörde du ens vad jag sa?
Mamma: - Nae elller vaddå? Du sa väl att du trodde david och hanna va kk?
Jag: -Haha, öh nae, hahaha. Jag sa ok, dom kanske är vänner nu , men det kanske blir något mer sen.
Jag och mamma: - hahaha!



Lilla mamma, inte illa med 53 bast. Puss & kram på dig mami!


Kommentarer
Postat av: kicki

HaHa Rolig va du nu!! Inte för inte dom kallar mej kicki virran Olsson!1 Kram på dej!!

2011-12-07 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0