Inte så lyckad kväll

Ja som jag sa i tidigare inlägg så har jag haft en kanondag idag. Men den slutar dock inte lika bra. Nu ikväll har jag FRUKTANSVÄRD LEDVÄRK... Det gör så jävla ont!!!! Vet inte vart jag ska ta vägen ärligt talat.  Bor bara några meter ifrån sjukhuset, kanske att man tar en sväng dit ?! Så ont har jag faktisk, så att det kan vara ett alternativ. Jag har sagt det förut men säger det igen, såhär ont har jag aldrig haft. (Denna gången är det verkligen så!!!!!!! Hel sinnessjukt hur ont man kan ha) Gråter av smärta  Har tagit lite smärtstillande för min ledvärk och sen lagt en värmekudde på knäna, hoppas på att det ska hjälpa lite iaf.

Jaja, ska inte inte klaga. Finns dom som har det mycket värre... Trots min smärta har jag försökt att vara lite duktig. Har knappaste inte gått alls. Men jag har kunnat städa i lägenheten iaf, och sen pliggat lite lite.

Här har ni några bilder på min lägenhet! (inte bra kvalite, dom är tagna från min mobil)

















Kommentarer
Postat av: kicki

Usch vad jobbigt med din ledvärk!! Granngården Annonserade om backontrack skydd mot värk i knän, kanske vore något!! Krya kram

2011-12-15 @ 20:53:09
Postat av: Moa

Ajj då, inte kul. Krya!

2011-12-15 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0