Lite skitsnack!

Tjena bloggen! Just nu sitter jag i min säng med laptopen i knät och kikar runt på lite olika bloggar. Orkar inte göra något annat, jag kan säga att jag är helt slut just nu och har jätteont i kroppen. Jag har nämligen städat mitt rum, fixat i stallet och lite annat. Och kan säga att det lilla gjorde att jag blev heeelt slut. Det känns verkligen att jag inte är riktigt frisk än. Men jag har i alla fall väldigt mycket mer energi idag än vad jag haft tidigare i veckan = positivt!! Idag var första gången sedan i söndags som jag befann mig någon annan stans än i min säng. Låter ju helt sjukt, haha.

Idag var jag även ute och fotade lite. Blev trista bilder. Men jag slänger nog upp några i alla fall lite senare här på bloggen. Så håll koll!!

På tal om något annat, tänkte snacka lite skit... Jag tror inte det finns en enda häst i hela världen som skiter så mycket som min häst gör. Fy alltså, haha. jag vet inte hur länge man får stå i hans box och mocka  Ja alltså vaddå, trodde ni jag skulle snacka annan skit ? hehe  

puuussss & kraaaaam! Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Haha, jaha, tror att det har med min icke-svenska härkomst att göra.

Soffi Propp är samma sak för mig som julkalendern, aldrig sett någon av dem.

2011-12-02 @ 18:10:32
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0