mina julklappar

Detta fick jag i julklapp

Photoshop av mamma och pappa

Högtalare till datorn av mamma och pappa

500kr av mamma och pappa

"Björnfitta" av mamma och pappa

Andra säsongen - supernatural av mamma och pappa

Första säsongen - the vampire diaries av mamma och pappa

Sista säsongen - Ghost Whisperer, nu är den serien komplett! av mamma och pappa

Fin "Te låda" av familjen Lilja

2 st muggar av familjen Lilja

Tyd dina drömmar böcker av bror

Supersöt spargris av mamma och pappa

Fina muggar av mamma och pappa

"tesaker" (vad heter det ?) av mamma och pappa

Presentkort på media markt av morfar

Strumpor (dessa, plus ett par till som jag hade på julafton. Döskalle va det på dom) Av Birgit (morfars sambo)

En liten bok om väduren (jag) Där det bland annat står att jag är : stolt, ungdomlig, impulsiv, tävlingsinriktad, äventyrlig, mycket otålig och ärlig. Att jag har många olika intressen. Tycker om att köra olika fordon fort. Jag kan bli en bra egen företagare. Jag passar väldigt bra ihop med skytten , även lejonet och tvillingarna. Det är svårt att stå emot min charm. Jag föredrar kryddstark mat. Jag tycker det är roligt att följa modet. Hahahah. Tycker ni det stämmer? Jag tycker det stämmer väldigt bra!!

Lite smått & välbehövligt!! Av mamma och pappa

hahaha, trosor av mamma och pappa

Varma sockar av mamma och pappa

Söta strumpor av mamma och pappa

Toffifee av Maj (farmor)


Jag är supernöjd och jätteglad över ALLT. Tack till världens bästa mamma, pappa, bror, syster, Johan, Pontus, Malva, Morfar och Birgit för dom bästa julklapparna ♥ Ni är guld värda!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0