Nyår

Tjosan! Nyår idag då och jag har klädpanik  Jag har inte en aning om vad fan jag ska ha på mig ikväll. SKRIK & PANIK, hehe. Lite så käns det... Men det löser sig väl ikväll. Jag väljer bland lite olika kläder. här under har ni de olika alternativen som jag väljer mellan. Säg gärna vad du tycker.

1. Detta "linne" med ett par höga svarta jeans. 



2. Eller detta vita "linne" men vanliga svarta jeanstights


3. Eller denna svarta klänningen med ett par strumpbuxor. "Genomskinliga" mörkblåa tror jag eller vanliga hudfärgade.


4. Eller denna tröjjan med ett par svarta jeanstights och en hel del smycken. (bilden gör sig inte rättvis)


5. Eller denna blåa klänningen men ett par "genomskinliga" svarta tights/strumpbyxor.


Ja vad säger ni ? Jag har inte den blekaste aningen om vad jag ska ha på mig. Har ju inte köpt något nytt i år då alla mina pengar är slut  Så får ta av det "gamla"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0