Shopaholic

Tjenare! Har kommit in i en "inte sugen på att blogga period" Men tänkte att jag skulle slänga ut lite bilder på kläderna jag köpe igår när jag och min mamma shoppade i alla fall.


"peace- tshirt" från H&M , 99kr



"fest-blues" från H&M , 199kr


Ramones tjock-trjöjja från H&M , 249kr


Supersöt klänning från H&M , 299kr


"Guns n Roses tshirt" från H&M, 149kr



Armband från Glitters fashion collection , 149kr


Vanliga tråkiga leggings från H&M, nedsatt pris från 79.50 till 50 kr!


kofta från H&M, 149kr


Jennifer Woven Tights från Cubus, 199kr


jeanstights från H&M, 149kr



Ridbyxor? Neej! Men man kan tro det. Brallor från H&M, 199kr


Superfin munkjacka från H&M, 199kr. Blir definitiv att köpa fler sådana, fast i andra färger.  



Vinterjacka från Stadium, nedsatt pris från 1299kr till 999kr!


Yes box, det va gårdagens inköp. Blev lite andra saker också men det slänger jag inte ut någon bild på. Puuusss & kraaam!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jätte fina kläder du hittade, är också sugen på att shoppa loss lite! Vi få göra det efter jul! :D

2011-12-11 @ 15:54:54
URL: http://jasminekassab.blogg.se/
Postat av: kicki

Emelie tyckte du köpt fina kläder!!

2011-12-14 @ 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0