Stackars bror...

Hahaha!

Idag ställde jag klockan på 8 för att plugga, som ni kanske vet så har jag hemstudier på måndagar. iaf, så bestämde jag mig för att sitta vid mamma och pappas dator i deras sovrum. Pappa var ändå på jobbet och mamma var inte hemma. När jag pluggar lyssnar jag alltid på musik , helst hårdrock för det gör att jag kan koncentrera mig bättre  Spelade "ganska högt med mycket bas"! hahahah och nu till det roliga... Min bror kom in till mig (där jag sitter och pluggar) och säger - Du kunde inte spelat lite högre va?! Tänk på att annat folk kanske sover nästa gång... (tänk er att han ser ut som en zombie, HELT DÖD och väldigt väldigt trött. Stackarn, jag hade totalt glömt bort att han var hemma  Bästa syrran är jag , Utan tvekan!!  



Bror för typ ett år sedan. jättedålig bild men typ den ända seriösa jag har på han.

Bror för ett antal år sedan. Sötast va han!

Bror och jag på sweden rock för ett antal år sedan. Han ser ganska trött & full ut!?

Ofrivillig modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0