Världens bästa

"Godmorgon" på er. Vaknade för bara ett par timmar sen. Gick och la mig vid 4-tiden idag på "morgonen" och sen sov jag till lite efter 12  så skööööönt! Men det va inte det jag skulle snacka om...

Det jag ville säga i det här blogginlägget är, jag har den bästa mamman i världen!!! Visst hon kan vara extremt jobbig ibland  Men om man bortser ifrån det så har jag den bästa mamman i världen. Ingen kan någonsin gemföra sig med henne. Jag kan snacka med mamma om allt, precis allt. Hon är som en bästa vän för mig. Tror inte det finns så många som ser sin mamma som en av sina bästa vänner precis. 

Vet ni vad mamma har gjort till mig? Bara sådär helt spontant, gick hon och köpte dyra knäskydd - back on track!! Ni som följt mitt bloggande vet att jag har mycket i det märket till min häst. Då han har problem med sin rygg, sina ben osv. Back on track är som ett läkemedel för smärta och värk. Min mamma köpte mig dyra back on track knäskydd bara sådär. Fattar ni att jag har en mamma som bryr sig om mig eller!!? Hon vet hur mycket smärta jag brukar ha i mina leder , speciellt knäna. Och så går hon och köper knäskydd i back on track märket. Så gullig så!

Jag älskar dig mamma! Även om jag inte säger det allt för ofta. Men du ska veta att jag verkligen gör det. Även när du är sådär jobbig som du brukar vara haha   Puss till dig!

Jag har inte bara den bästa mamman, utan jag har den bästa familjen!!! Älskar er <3







Kommentarer
Postat av: kicki

Tack fina Fia! Hoppas dom hjälper. Så mysiga bilder på The Family! Älskar dej!!

2011-12-17 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0