videoblogg

Tjenare tjenare! Idag videobloggar jag. Ovanligt, men jag orkar inte skriva ett blogginlägg idag så då funkar det ju bra med att videoblogga istället. Ha i tanke när ni kollar på detta klipp, att inte ta mig på fullaste allvar 
Jag är väldigt flummig och övertrött! Pratar om allt och inget. Fattar inte riktigt själv vad jag styr med/ snackar om  

Förresten så visar jag min "dagen outfit" i denna videoblogg! Det va egentligen det ända jag skulle göra haha! men flummade till det lite också. Allt för er ni vet.



Nehe hörrni nu ska jag nog fixa mig något att käka, har inte käkat på hela dagen så magen kurrar!! Men ni får ha det så bra tills vi hörs igen. Massa pussar & kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig du är Sofie! Fler videobloggar framöver tack :)

2011-12-07 @ 18:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0