Ytterligare en sömnlös natt...

4 natten utan sömn?! Jag tror det är 4 natten nu som jag inte sovit på. Just nu sitter jag här i min säng med min laptop i knäet och önskar att jag istället hade sovit och drömt i massor. Men icke då... Då kanske ni undrar, vad är anledningen till att du inte kan sova. Vad är det som bekymmrar dig, eller vad är det som gör dig orolig? Då svarar jag, jag har inte den blekaste aning. Eller jag kanske har det undermedvetet, men inget jag kommer på bara sådär.

Men jag försöker alltid se något positivt i det negativa. Vad kan det finns för positivt med detta då? Jo, när det väl kommer en natt då jag kan sova och den natt jag sover riktigt skönt & gutt. Då kommer jag uppskatta det så sjukt mycket, och jag kommer inse hur mycket en natt med god sömn betyder för mig. Är det de enda positiva? Ne faktiskt inte. Jag kan konstigt nog komma på yttligare en positiv sak med sömnlösa nätter. I alla fall just denna sömnlösa natten. Jag får vara med om något mysigt som kanske inte andra får. Jag sitter just nu i detta skrivandets stund (klockan 03.19) och lyssnar på massa fågelkvitter utanför fönstret. Då tänker ni säker, haha ljug lagom! inte är det väl fågelkvitter mitt i vintern? Tänker ni så? Då vill jag påstå att ni har fel! Jag vet för jag bevittnar det just nu medans ni ligger i era varma sköna sängar och sover så djupt så djupt. 




Sådär... Nu har ni sett mig så hemsk man kan bli, men jag bjuder på det!
Många kramar från eran riktigt trötta bloggskrivare! Peace people, Peace!




 


Kommentarer
Postat av: kicki

Usch så hemskt! Du måste hitta nåt sätt att kunna somna på! Det är Fullmåne nu, det kan hjälpa. kram

2011-12-07 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0