Big brother

Har precis kollat på big brother! Tycker det är riktigt kul ;) vad mer ska man säga... typ HAHA kanske. nej men, jag tycker det är roligt och se hur människor beter sig. Hur mycket folk kan göra bort sig, hur falska människor egentligen kan bli, hur påverkad man kan bli av alla, hur beroende vi faktiskt är utav andra människor och utav att få synas 

Man kanske borde ställa upp någon gång??! haha, skämt åsido. Men det skulle vara ganska kul ändå, och se hur man skulle klara av situationen :P Jag skulle nog bli psykiskt sjuk ;)

Nog om big brother. Nu ska jag soooooooova, imon ska jag upp ganska tidigt! Ska nämligen hålla en dressyrlektion för Miche och Elsanta på förmiddagen! Ska vara riktigt hård mot dom. De ska vara helt slut efter ridpasset! mohahahaha :D

Godnatt, hörs imon
kramar /F



Michelle och Elsanta får stå för den fina bilden, som jag tagit på dom <3


Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha det ska bli jätte kul att träna för dig idag:D:D

bästa syster<3

2011-02-22 @ 09:31:53
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0