Favoritpryl

FOTOUTMANING DAG 2 FAVORITPRYL!

Jag har fler än en favoitpryl, Mina favoritprylar är saker jag inte klarar mig utan. Jag klarar mig inte utan min mobil, min dator, min systemkamera och min tv =)  Jag måste ha min mobil med mig hela tiden, vart jag än är. Om jag exempelvis slarvat bort den eller om jag inte vet vart den är så får jag panik!!

Min dator klarar jag mig knapp utan. Nu ett tag så har min dator "gått sönder" tre gånger och dom gångerna fick jag verkligen panik! Vet inte om det är själva datorn jag är så beroende av eller om det är internet. *HOST* hehe

Systemkameran är en av favoritprylarna för att jag älskar att fota, tycker det är riktigt skojj. Sen har vi då min fina (inte alls dyra) tv. Kan väl säga så mycket som att jag var ganska pank ett tag efter det köpet! hehe. Ja det var nog mina alla mina favoritprylar tror jag =)


Lite senare ikväll kommer jag lägga ut fotoutmaning dag 3 - en familjemedlem.
Så håll ögonen öppna! hihi ;)

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0