Fotoutmaning- en familjemedlem

Fotoutmaning dag 3- en familjemedlem, får istället bli fotoutmaning dag 3- mina familjemedlemmar!


Det här är min pappa, Stigge! Han är 53år gammal, lite  halvgalen precis som jag haha
Alltid roligt att umgås med pappa, vi har samma konstiga humor. Ett roligt minne
jag har med pappa är när han och jag för ett par år sedan åkte till Göteborg för
att lyssna på ett utav mina favoritband Sonata Arctica. Det hände enhel del roliga saker :D JätteSkojj var det!


Min fina mamma, kicki! Mamma är 52 år gammal. Ungdomlig av sig och väldigt virrig 
hihi ;) Mamma är som en väldigt bra vän till mig<3 Kan prata med henne om allt,
säger faktiskt det mesta till mamma. 


Min syster Emelie, 26 år gammal. Emelie är någon jag ser upp till och det
har jag gjort så länge jag kan minnas :P Emelie är jävligt duktig på att
sjunga! Hon är med i 2 band. Fall Into Oblivion,,  Johan Lilja och dom där heter banden!


David 16 år, min bror. haha det märks verkligen att vi är syskon. Vi bråkar
och tjafsar hela tiden och om allt ;) äkta syskonkärlek?!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad rörd man blev!! Du är så underbart go fialottalagomsson<3

2011-02-24 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0