Fotoutmaningen dag 7 ??

Jag har noll fantasi på vad jag ska lägga ut för bild/bilder på dagens fotoutmaning, som är "en bild som jag aldrig lagt upp" därför får NI bloggläsare bestämma vad jag ska lägga upp för bild/bilder!! =) smart va ? haha.
Så kommentera det här inlägget med vad just du vill att jag ska lägga ut för bild/bilder. Det kan vara nästan vad som helst, ni bestämmer. Så kommentera nu vad ni vill se. För kommenterar ni inte blir det ingen "fotoutmaning dag 7- en bild som jag aldrig lagt upp"  

Ska bilderna jag aldrig lagt upp någonstans vara på,  mig själv? failbilder? kort på min familj? hästarna? naturbild? ett kort på något jag firat, typ julafton? eller kanske bilder jag redigerat? ;) Ni bestämmer! så kommentera nu, annars blir det ingen fotoutmaning för dag 7 ;)  

Kommentarer
Postat av: kicki

Längtar efter sommar!! En sommarbild

2011-02-28 @ 20:26:26
Postat av: Michelle

Hästarna:) eller fail bilder:D <3<3

2011-02-28 @ 20:29:25
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0