Godmorgon

Jag har lite panik, jag vet inte hur jag ska göra?!!

Det är såhär...
Michelle (en vän till mig, fast hon är mer som min lillasyster) ska på hopptävling idag med sin häst. Hon vill att jag ska föjla med, men jag vet inte om jag ska det. Eftersom att det är svinkallt och stå ute hela dagen och jag vill inte bli sjuk igen. Jag vart sjuk för ett tag sen med halsflus och lunginflammation, och jag vill inte bli så sjuk igen som jag var då! Jag vart riktigt riktigt sjuk.

Sen har jag massor med skolarbeten att göra, så lite stressad är jag :(  Så egentligen hinner jag inte följa med. men... Samtidigt som det är svinkallt ute och jag är stressad och bla bla bla, så är det ju roligt och se henne vinna skiten ur alla andra ;)  och roligt att hjälpa henne innan tävlingen! Sen gör jag michelle glad om jag följer med hehe 

Tävling? Skolarbeten? Tävling? Skolarbeten? Tävling.... ??
hmm, fårse hur jag gör! :P

nu ska jag käka frulle för min mage kurrar haha
bye bye  /Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0