Ingen bra dag idag

Mår inge vidare alls idag. Har en jätte dålig dag, med magsmärtor och migränatacker. Ingen akuten än iaf, får se hur jag mår senare! Det här med magen är lite scary tycker jag allt. Har ingen aning om vad det kan vara...
Smärtan kommer med ganska så jämna mellanrum. När den kommer gör det så djävulskt ont så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen! Det riktigt hugger i magen. FY!!! Men sen efter några minuter när det onda försvinner så känner jag inget alls. Eller jo, lite molande värk ett tag efter "attacken" 
 
Med andra ord är det här ingen bra bloggdag för mig, hehe  
Hör av mig när jag mår bättre igen
många kramar F


Slänger upp en gammal bild på mig och min vän Jasmine, bara för
att vi är något utöver det vanliga! Kram på dig bästa<3;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0