LÖRDAG

Idag är det Lördag och jag känner mig riktgt utvilad, jävligt gutt måste jag säga! Sov 10 timmar inatt,  men tror jag behövde det, hehe. Mår mycket bättre nu med. skönt är väl det :)

Iaf...
Igår hade jag matteprov. fick ett G, skönt att man blev godkänd iaf. Slutade skolan sen vid 1, så då blev det att gå hem och städa i lägenheten (det var inte alls stökigt) hehe... sen vid 4-tiden kom min fina vän Jasmine till mig<3:D Vi gick först och köpte jävligt mycket godis, som vi sedan vräkte i oss i mängder på kvällen till lets dance.  Snackade en hel del med, alltid lika roligt! och sen flummade vi oss lite hahaha. kanske lägger upp ett roligt klipp på det sen ;) 

För nu ska jag plugga lite, sen dra ut i "snöstormen" till mina söta hästar. Sen får jag se vad dagen har att bjuda på. men vi hörs!

kram F 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0