smärta! =(

Har inte sovit så mycket inatt... vaknade runt 4 och hade SJUKT ont i magen. Visste inte vart jag skulle ta vägen. riktigt jävla ont gjorde det. kändes som om någon stod och högg med en kniv rakt in i magen på mig, om och om igen. jag visste ärlgt talat inte vart jag skulle ta vägen! HEMSKT var det :(

Sen efter några långa jävla minuter gick det över. Då kändes det bara som lite (molande värk i magen) och efter en stund var det helt borta igen. mycket märkligt!

Vid 7- tiden vaknade jag igen, och samma sak hände... Sen dess har allt gått i repris! Går det inte över får jag väl åka in till akuten. För jag klarar inte av smärtan. Riktigt, riktigt ont gör det! Jag vet liksom inte riktigt vart jag ska ta vägen när jag har som ondast. Lägger mig på golvet och vill bara skrika av smärta.

HOPPAS det går över... För i eftermiddag kommer en vän till mig och mamma hit. (och hennes barn) Maria heter hon och det är Michelles mamma! ;) Sen tror jag att min syster kommer hit också och mina underbara syskonbarn<3 Sen senare ikväll ska jag bowla med mina vänner! så håll tummarna för att smärtan går över. Så jag slipper akuten och kan göra det som är planerat! 

kramar från fia



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0