tråkig måndag

Heeeej på er :D förlåt för dålig uppdatering... Men igår hade jag en såndär jobbig "ångestsöndag" jag var skitnervös inför praktiken som jag ska ha nu i 4 veckor på sjukhuset. Sen vart jag lite stressad och trött. Men nu är allt okej igen! Idag är det "tråkmåndag" Veckan börjar igen och stressen kommer tillbaka efter en lugn och skön sportlovs vecka. men, men...

Som sagt, har jag praktik i 4 veckor nu på sjukhuset. Tror det blir bra, det kändes iaf helt okej efter idag. Hoppas de andra dagarna blir minst lika bra =) Och hoppas på att jag inte åker på maginfluensa nu!!! Eftersom hälften av patienterna och personalen på avdelningen har maginfluensa!! fy... Idag tvättade och spritade jag nog händerna nästan 1000 gånger tror jag, för jag vill verkligen inte bli smittad.  peppa peppa på att jag håller mig frisk ;)

Nu ska jag fixa lite te och en knäckemacka. Jag som aldrig dricker te?!! Vad har hänt? haha    
Skriver mer ikväll, kraaamar /F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0